Måndag 20/11 -06

Heeeej

Har data nu . Ska hålla på med historiaredvisningen som ska vara klar nästa vecka !!! Har ingen mer lektion efter den här kom jag på nu :P Så jag kanske ska börja jobba snart . Jag har sån JÄVLA träningsvärk i ryggen ! Fan vad det gör ont ! Och i nacken ! Jag har typ nackspärr . Funderar på att skita i (haha jag skrev "på" först :D) Italienskan, för jag har jävligt ont . Kan knappt gå . Isf är det här sista lektionen . 1½ timme Datorkunskap . Nu ska jag jobba lite . Skriver snart igen :)

Yes, nu har allting stannat på power point och jag har inte sparat på ett bra tag . Hoppas det släpper snart för jag är typ klar . Orkar inte göra om allt igen :( YES . Det släppte :D Nu ska jag bara göra klart, sen skriver jag igen :P

Såå nu är jag klar och hinner inte skriva mer för vi slutar :P Åker nog hem efter hålet, ska jobba på radion . Puuuuuh .

Jag är kär i Erik ♥

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0