Måndag 13/11 -06

Tråkig dag .

Nu sitter jag i skolan och har hål . Har en lektion kvar som börjar 14.30 . Och det är Italienska :( Hon kommer säkert säga att jag har IG varning . Men men . Jag skiter i det . Jag ska ju kanske göra en sak, så därför bryr jag mig inte . Men men . Hade matte ½ timme idag, för jag kom på igårkväll att vi hade ½ timmes sovmorgon idag, så vi började 09.00 :D Ganska skönt . Efter matten hade vi historia, då tittade vi på en film om Medeltiden och antecknade.. Jobbigt :/ Sen hade vi lunch . Då åt vi makaroner och köttbullar . Det blev min frukost, för jag orkade inte äta det idag, sov en kvart längre ist :P Sen gick jag och Marianne till Syon och beställde tid hos henne . Nästa onsdag, på våran temadag . Vet inte om vi kan gå då, men tog kl. 11.00, för då har vi säkert lunch . Men men . Sen hade vi data och då höll vi på med Medeltiden, för vi ska göra en powerpointpresentation på. Enskilt.. Sen ska vi redovisa det för klassen. Jobbigt . Skolan är jobbig . Allt är jobbigt . Varför ska man ha läxor ? När man är i skolan ska man jobba, inte hemma . Hemma ska man vara ledig . Hatar läxor .

Nu ska jag gå och göra lite radio ! Chaaao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0