Lördag 4/11 -06

Dagen började med att jag vaknade, vad annars ? ;P Sen gick jag upp och var duktig och städade mitt rum . Sen sa min mamma att hon och pappa skulle till ICA Maxi och storhandla, och jag skulle följa med för jag skulle kolla på lådor till min bokhylla . Så vi åkte dit, hittade inga lådor, men jag hittade glitter till mitt rum som jag ska ha i jul, fast köpte inte det :( Sen hittade jag ett par skor, eller typ boots, där som jag blev sååå kär i . Dom kostar bara 300 spänn ! Så fort jag får pengar så måste jag köpa dom :P Sen hjälpte jag dom att köpa mat . När jag skulle ta bullar så träffade jag Rópeter ;D
När vi betalat så fick jag korv med bröd :D (Var ganska jättehungrig eftersom jag inte ätit ngn frukost och klockan var runt 14.00) När jag kom hem så hjälpte jag min mor att plocka upp all mat och sen städade jag mitt rum igen . Nu sitter jag här och kollar på någon Amerikansk komedi på 3an . Den heter typ "Cop and ½" . Den är lite konstig . Ska nog ta mig en risifrutti (utan socker ;)) snart . Sen ska vi till morfars och staffans grav och tända ljus . Sen ska vi äta middag och titta på Sing a long som jag var och kollade på med skolan (: Ni kan ju alltid kolla på bilder från min händelserika dag på http://hallonsodaa.bilddagboken.se

Det här var allt för mig, Ciao


Kommentarer
Postat av: HändelsERIKa

fatta collt :D Händelserika innehåller mitt namn ;P

2006-11-04 @ 20:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0