Lördag 25/11 -06

God morgon !

Nu kan jag berätta vad som hände igårkväll efter jag skrivit (:
Vi tattade på Idol och Johan åkte ut :D :D :D Så nu hoppas jag att Erik vinner nästa vecka ^^, Sen kollade vi på Love Actually, eller inte hela, för den var så lång :P Ååh, jag får sån damp på att jag är allergisk mot katter ! Jag låg i soffan och så kom Eriks katt som ser ut som min gamla katt och la sig vid mig, och så får jag inte klappa honom :( Plågsamt asså . Sen när vi inte orkade kolla på filmen längre spelade vi kort med Eriks bror, Andrea och Eriks syster . Vi spelade ngt spel som jag aldrig spelat förut, men ändå vann jag ;) Sen skulle vi gå och lägga oss, och då kom Eriks mamma hem, och hon var trevlig :D Haha .

Idag var vi tvugna att vakna tidigt för Erik skulle p å Öppet hus på sin skola . Fast han gick upp lite tidigare än mig . Så jag tog bussen hem vid 08.07 och när jag kom hem la jag mig i soffan och tittade på Cartoon network med min lillebror :D Haha . Snart ska jag städa mitt rum, sen ska jag ner på stan och klippa mig .

Chaao

Kommentarer
Postat av: EjiC

Jonte ?

2006-11-25 @ 13:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0