Forts. Torsdag

Hallå

Min dag har sett ut såhär:

Åkt till skolan, utan frukost i mon mage, därför lite hungrig ;P Hade historia och gjorde lite på min powerpointpresentation och jag fick reda påå betyget på Historiaprovet . Jag fick G+.. 1 jävla poäng från VG ! Åååh, blir såå irriterad . Sen köpte jag frukost som bestod av en ostfralla med skinka och ost och en 7up . Sen hade vi svenska och fick lära oss om ngt jag inte kmr ihåg vad det heter . Sen hade vi 10 min rast och sen hade vi svenska igen . Jag gissade rätt när vi hade en tävling om homonymer ;P Så därför vann jag . Sen hade vi lunch . Då åt vi pannkakor, med typ lingonsylt ? Usch . Sen Så gick jag och Fanny och gjorde på vårat reportage på hålet som var 2 timmar långt . Efter halva hålet kom sara och sa att vi inte hade ngn Sam så vi fick sluta . Så ist för kl. 13.55 så skulle jag fått sluta typ 11.00 ist . Men var tvungen att sitta kvar i skolan till 14.30 ! Ååååh bajs . Jag som såg fram emot en kort skoldag . Jaja, sen åkte jag hem . När jag kom hem låg ett kuvert från min skola på bordet åt mina målsmän . Så jag var tvungen att öppna det . Och gissa vad . Jag har fått IG varning av Gunilla i Italienska ! Jävla cp kärring ! Det står att jag har för hög frånvaro och att jag varit där 8,2 timmar av 25,2 . Öööh, då skulle jag ha varit på bara 7 lektioner den här terminen ? I don't think so ! Cp . Mamma och pappa ska prata med henne . Marianne har också fått en, och på hennes stod det att hon inte har varit med på prov . Asså är hon helt borta i huvudet eller ? Vi har haft ett enda prov och det var jag med på, och eftersom jag bara skrivit prov 1 gång på Italienskan så VET jag att Marianne också var där . Asså hon är verkligen störd på riktigt . Hon är min hat-lärare nu . Jaja, sen har jag typ kollat på tv och lite sånt . Ätit och dukat av .  Sen har jag kollat mer på tv och sen badade jag . Nu sitter jag här och väntar på att Carin ska ringa till min hemtelefon . Sen ska Erik ringa (:

Chaao





Stensund kväll

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahah, Gunilla är bra rolig. Min kompis (Sofia du vet)hennes klasskamrat har ock så Gunilla och hon hade bara varit på Gunillas lektioner tre gånger förra terminen och ÄNDÅ fick hon VG. Sjukt va?

2006-11-17 @ 14:40:59
URL: http://andreapalmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0