Forts. Måndag

Nu är jag skittrött . Min skoldag blev inte direkt som planerat . Strax efter jag skrivit min blogg så bestämde våran grupp att vi skulle gå eftersom George (uttalas: Jeorge ;D) aldrig kom . Då hade jag typ 3 timmars håltimme tills min sista lektion på Colin började . Så jag mailade Erik och sa att han skulle ringa mig, för jag har aldrig pengar på mobilen . Som tur var vaknade Erik typ 10-15 min efter jag skickat mailet, och då frågade jag om jag kunde komma hem till honom, och det kunde jag (: Så jag gick ner till stationen med Fanny och Frida, sen fick jag gå snabbt till bussen och missade den nästan :P Sen gick jag hem till hans pappa, där han var :) Han var jättesöt när han öppnade dörren ;D Vi spelade lite piano och gick ut på balkongen . Sen pluggade vi båda i typ 2 timmar i sträck :P Och jag var sååå duktig för jag gjorde klart nästan hela samhällskunskapgrejen . Sen tvingade jag Erik att äta för han var dum som inte hade ätit ngt på hela dagen . Sen såg vi en annons på ICA Weda att det var 3,90/hg på godis :D Och vi som är så tjocka vandrade dit och köpte godis :P Sen gick vi tillbaka och då skulle jag ta bussen hem, men den kom aldrig :( Så jag fick gå till sjukhuset och ta 753an. Som tur var var den som skulle gå 5 i försenad, så jag hann med den ^^, När jag kom hem åt jag, sen gjorde jag klart samen, sen skrev jag rent allt på datorn och blev klar 21.30.. då tvättade jag lite kläder :P Sen tittade jag på ngt äckligt program med min mamma om tjocka människor, och dom var riktigt feta ! ω Typ 350 kg ! Usch . Jaa.. Och nu sitter jag här . Ska snart sova . Eller nu rättare sagt :)

Om min pappa ger mig pengar så kan jag köpa mina skor med ♥Erik♥ imorgon ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0