Torsdag 7/12 -06

Ååh jag får sån damp på allting !

Idag ska jag sälja mina julkort med Fanny som egentligen skulle varit sålda tills idag . Det kommer gå piss för ingen männinska på jorden vill köpa 5 st julkort för 75 kr !

Egentligen måste jag plugga idag, men känns som att jag inte kommer hinna.. Efter jag sålt julkort måste jag hem och fixa grejer som jag ska skänka till min lillebrors loppis.. Och provet är på torsdag.. Och jag ska kunna 60 sidor . Om riksdagen och regeringen och blablabla.. fattar inte ett skit.. Dessutom ar jag svenskaprov på tisdag, alltså måste jag plugga en del i helgen .

I helgen ska jag och Erik åka till hans mormors hus, för hans mormor och morfar ska resa bort (: Måste ändå plugga när vi är där :/ Bajs . Sen på söndag eftermiddag/kväll (?) så kanske jag ska till Eriks mamma . Det ska komma lite folk dit . Men vet inte om jag kan följa med.. för min mamma får damp på mig om jag inte städar.. plus att jag måst plugga . Men får se..

Ska inte berätta om min dag idag, för Erik kommer läsa min blogg snart och jag ska berätta den när vi pratar ikväll ;D

Snart ska jag äta MAAAT . Pyttipanna (: Jag är tjock idag så jag ska äta 2 stekta ägg :P

Jaja, livet går vidare.. Chaao

Kommentarer
Postat av: Erik

På söndag kl 16.00 :P
Jag har ju berättat att du inte är tjok! Du är inte ännsl ite tjock. helt perfekt för mig (:
Hoppas vi får tid för varandra i helgen även fast du måste plugga. jag kan också plugga när du pluggar :P

2006-12-07 @ 17:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0