Torsdag 21/12 -06

Heej .

Min dag började inge kul . Gick upp, gjorde mig iordning, var skittrött, åkte 753an.. När jag och Fanny kom till stan så åkte 751an precis när vi kom av bussen . Så vi sprang till Estrad och tänkte gå på där . Men den åkte förbi, kom sen på att den inte stannar där innan 09.00 och då var klockan 08.45 . VARFÖR !? Så vi fick traska upp för den långa backen och gå igenom torekällberget som luktade äckligt får . Vi hade ingen Historia idag så vi började lite senare . När vi gått upp för den jobbiga backen så fick jag jätteont i lungorna och blev törstig, så jag typ dog för att jag har dålig kondis . När vi kom fram var klockan ungeför 09.10 och då fick vi reda på att vi inte har någon svenska för att Bert är magsjuk . Blev jävligt irriterad eftersom vi har 2 timmar svenska och efter det 2 timmar håltimme . Nästa lektion skulle börja 12.55, och det var Samhällskunskap . Janne vägrade flytta fram lektionen . Så jag åkte hem . Tog bussen idag, för jag orkade inte sitta i det kalla tåget, och jag hade inte precis bråttom hem . När jag kom hem pratade jag lite med mamma, och hon sa att jag kunde skippa Samhällslektionen och vara hemma ist . För det ända vi skulle göra var att kolla klart på "Super Size Me" som jag redan sett . Så det var onödigt . Sen låg jag ett tag i min säng och läste ut en bok som jag började läsa på igår . Det var ett tag sen jag läste . Irriterar mig på att det är så kallt hemma hos mig . Håller på att frysa ihjäl . Så därför låg jag i min säng ganska länge . Sen började jag bli hungrig, eftersom jag inte ätit ngn frukost, så jag gjorde makaroner och korv . Sen kom min pappa hem så vi satte nya handtag på  våra köksluckor . 

Imorgon är det avslutning . Efter det måste jag ner på stan en snabbis för att köpa sidenbandet jag egentligen skulle köpa idag, men eftersom jag åkte hem vid 09.30 så var det inte öppet . Sen ska jag hem till Erik . Jag ska sova där . Vi ska följa med Robban och köpa julgran . Sen kanske vi ska vara med och klä den också . På lördag vid 11.00 måste jag hem, för vi ska plocka fram alla julgrejer och så . Då får jag jättemkt julkänsla (: (min enda smiley i den här bloggen eftersom jag är irriterad). Sen på söndag är det ju julafton och då ska jag först till mormor, men Rebecka kommer inte dit för hon ska vara med sin mamma.. Jag blir ledsen.. För det var jättelänge sen vi firade jul tillsammans.. Men vi ska ju träffas på lovet också . Så det blir säkert bra . Men jag kommer få träffa Filippa som jag inte träffat på jättelänge . Hon är så spänd på att få se mig utan tandställning, haha gullunge (fast hon kan vara lite jobbig ibland..) Sen ska vi vara hemma och farmor och farfar kommer . 

Ikväll måste jag bada för jag är kall som en isbit . Guud vad skönt . Det förtjänar jag tycker jag !

Jaja, nu ska jag sluta skriva .

Cya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0