Tisdag 26/12 -06

Hallå bloggen ;) 

Jag ska nu berätta om gårdagen + dagen .

Måndag: 

Vaknade, åt frukost och pratade med Erik i telefon . Sen tog jag bussen till honom . Jag pratade med honom på vägen dit :P Han såg mig igenom fönstret och jag var tvungen att ta en paus i den långa backen :P Hahaha . Komsikt . Sen pratade vi lite, sen gick vi och försökte leta reda på ngn butik med godis som hade öppet :P Först gick vi till Brunnsäng centrum, sen till plattan pch sen till Shell i weda . Ganska lång promenad för mig ;) haha . Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde . Sov ett tag iaf . Sen kom Eriks Mormor och Morfar (: Och eriks morfar hade en ungefär likadan slips som min farfar har.. då kan ju dom bli kompisar ! Hahaha . Nej, jag bara skojade . Jag och Erik fick sätta bomull runt Eriks mormors pepparkakshus :D Sen lite senare kom hans moster, kusiner och hans pappa . Vi stod i köket och alla andra drack glögg :P haha . Sen var vi i hans rum ett tag och sen skulle vi äta middag . Efter det kmr jag inte ihåg vad vi gjorde . Eller jag vet inte i vilken ordning, men vi åt iaf ngn knäck-sak och glass :P Då var Eriks kusin Andreas jätterolig :D hahah . Och så kollade vi på min film som jag fick i julklapp som var jättekonstig . Och så öppnade dom paket . Jag och Erik delade upp godiset som dom fick ;) 
Efter det var vi innte lite på msn och åt popcorn . Sen kollade vi på "Tomten är far till alla barnen" och den är så jävla bra :P Sen sov vi :P Det var skönare än vanligt att sova i natt, vet inte varför :S

Tisdag: Vaknade hos Erik av att hans klocka ringde . Stressade till bussen som jag skulle med, för jag skulle vara hemma 12.00 . Jag hann med bussen, satt faktiskt och väntade i 3 min på den :P När jag kom hem så satt jag vid datorn ett tag . Sen bar det av till min farmor och farfar :P Vi åt mat, efterrätt och godis, så jag är typ halvdöd nu :P Vi kollade på Gustaf 2 också, den var ganska bra . Spelade spel med Daniel också . Han vann, fast jag lät honom vinna med 1 poäng, eftersom spelat vär för lätt för mig . Allvarligt då alltså :P Sen åkte vi hem, och nu sitter jag här :P 

Längtar tills imorgon och på torsdag (:

Pusssheeeeej

Kommentarer
Postat av: Erik

*LäÄäÄÄäääNgTaAaAAH*

2006-12-26 @ 20:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0