Tisdag 19/12 -06

Tjaaba

Kan berätta lite om min gårdag . Var på stan med Erik efter Italienskan (då vi hade julfest ;P) . Vi handlade julklappar . Jag handlade åt Rebecka och Alexander, mina kusiner (: Hoppas dom blir glada . Nästan hela Eriks familj var på stan . Först träffade vi hans syster och sen bror +  kompisar + Andrea :P Sen åt vi kebab :P Sen åkte vi till Rusta för jag skulle köpa julglitter :D Haha . Jag ringde min pappa och frågade om han kunde hämta oss där, men det visade sig att han och mamma var på inter sport just där . Typ 50 m ifrån oss :D Haha . Så vi gick dit . Men Erik orkade inte vänta för dom skulle till plantagen också innan . Så hans mamma kom och hämtade honom . Det var tur för vi var på plantagen i kanske 45 min :D Haha . Mamma plockade blommor till sina "julgrupper" som hon absolut måste göra . Sen kollade vi på julgran, men alla var fula, så vi skulle åka till Jober och titta. Men dom hade stängt . Så vi åkte hem . Då pluggade jag lite historia . Måste plugga mer idag igen :( Sen slog jag inte Rebeckas och Alexanders julklappar och sen gick jag och la mig (;

Ska ha data snart . Har radio nu .

Pussheeeej

Kommentarer
Postat av: EjiC

Sen slog jag inte Rebeckas och Alexanders julklappar. så du slog inte in dom ? ;P. (L)

2006-12-19 @ 15:27:48
Postat av: Ellinor

Men ååh sug ! :P

2006-12-19 @ 16:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0