Måndag 4/12 -06

Hallå världen

Nu har jag Historia, ska ha redovisning med Powerpointen . Fast alla kommer inte hinna för varje grej är typ 10 min lång . Hoppas jag inte hinner så att jag kan förbereda mig lite mer ;P Haha . Sen har jag datorkunskaaaaap . Jobbigt . Sen har jag hål, då ska jag vänta på Marianne för vi ska gå till syon kl. 14.00 och fråga om man kan hoppa av språket :P Hoppas hoppas hoppas det går ! Vi kommer komma försent till språket eftersom vi ska till syon, och jag blir såååå ledsen :P Kommer komma typ 30 min försent . Jag kommer sakna Gunilla sååå mkt ^o) När jag kommer hem ska ajg plugga, Sam . Jobbigt . Nu kommar Johanna så redovisningarna börjar snart, så måste sluta skriva .

Chaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0