Måndag 11/12 -06

Halloj

Nu har jag datorkunskap . Jag, Carro och Marre gick in VIP ingången till matsalen idag ;) Hahaha . Vi var ensamna ett tag innan alla som stog utanför och väntade fick komma in . Yeees . Sen köpte jag godis, för jag är onyttig . Så att jag ska klara min lektion på 1½ timme plus mitt hål på 1½ timme plus Italienska på 1½ timme . Shit.. jag har 4½ timme kvar i skolan .

Börjar nu.. skriver sen .




Hej igen .

Nu har jag rast till 20 över.. alltså får jag skriva i 3 min till ;D Data är tråkigt.. Ska göra ngn uppgift snart . Skönt att vi inte har data någe mer nästa termin . Undrans vad vi ska ha dåååå :P
Idag när jag kommer hem så måste jag tvätta kläder, för i morse så märkte jag att mamma inte tvättat i helgen . Men jag vill inte stressa henne och fråga varför, för hon håller på och julstädar . Sen efter jag tvättat måste jag plugga svenska . Ska bara plugga svenska idag . Ingen Sam . Skönt . På torsdag kanske kanske kaaanske jag är helt ledig :D För vi har ingen Sam, så du slutar vi 11.10 . Och så har vi ingen historia, så då börjar jag 09.00 . Sen har vi bara svenska emellan det så vi ska fråga om vi kan få slippa den (: Hoppas hoppas hoppas :D Då hinner jag plugga ganska mkt innan provet (: Och så kan jag hjälpa mamma att städa lite kanske . Ska börja nu igeen . Bajs . Skriver kanske senare igen .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0