Julafton

Heej

Nu är det julafton :D Vaknade kl. 07.00 idag . Jobbigt ! Sen gjorde jag iordning mig för att åka till mormor . Där träffade jag min moster och kusin och vi fikade . Sen öppnade vi julklappar . Jag fick 200 kr, en teckning av Filippa, Puma-parfym, film, stooooor toblerone och en gräslig vit-rosa-stickad sjal som min ena moster har gjort :P Haha . Jag och Erik har fått biljetter till Täljerevyn av Eriks mamma också :) Hon är så söt :D Nu sitter alla (Daniel, Fredrik, mamma, pappa, farmor & fafar) och tittar på "Kan du vissla Johanna", men jag tycker att den är tråkig, så sitter här nere i hallen och är osocial :P Haha, jaja ska snart gå upp igen . Efter den ska vi troligtvis öppna julklappar . Enligt Peters 8-ball så kommer jag inte få ngn mobil :( Men jag tror inte på den ! :P För jag vill ha en :( Juste, glömde säga vad jag fått i julklapp av min lillebror :D Fick ett presentpaket innehållande tvål, lotion, bodyshower och badskum som luktar choklad :D Han är säll han (: 

Nu ska jag gå upp, har ont i magen :P Bilder kommer på bilddagboken senare

http://hallonsodaa.bilddagboken.se

Till er alla från mig, GOD JUL !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0