Fredag 1/12 -06

Heej

Idag är det första december, så därför fick jag öppna min första lucka i min chokladkalender :D

Idag har vi haft matte och jag fattar ingenting . Och jag höll på att dö av hunger för jag inte hade ätit något sen lunchen igår . Men som tur var så tog jag med mig två mackor hemifrån, och så köpte jag varm choklad i cafeterian . Så det åt jag på samhällskunskapen :P Sammen var skittråkig . Höll på att dö . Håller på med Regeringan och riksdagen och sånt . Inte min starka sida direkt . Fick IG på det provet i 8an eller 9an . Jajaja . Har engelska snart, måste plugga på  glosorna som jag glömde hemma igår . Sen har vi gympa, och då ska vi ha bandy.. Vill inte ha med 2orna . Usch . Sen ska jag träffa Erik och då sk avi gå och hyra film, sen ska vi hem till honom . Ååååh då får jag träffa hans hund :D:D:D

Pussheej

Kommentarer
Postat av: Eriwk

Åååh.. du får träffa mig med faktiskt :P

2006-12-01 @ 13:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0